Logo Storteboom

Rozwój produktów z uwzględnieniem
dobrostanu zwierząt

Siła napędowa zrównoważonych przemian w Storteboom

New Product Development

Nasi klienci wiedzą, czego mogą oczekiwać od Storteboom: dostarczamy najwyższej jakości mięso z kurczaka i jesteśmy pionierami w kwestii bardziej zrównoważonego łańcucha, nasze dostawy cechuje niezawodność, a ponadto jesteśmy otwarci na wszelkie formy wspólnego rozwoju produktów. W Storteboom wszystko kręci się wokół przekonania, że „razem znaczy lepiej”. Tylko w ten sposób możemy osiągnąć innowacje ponad granicami.

Znajomość klienta

Specjaliści ds. rozwoju produktów w Storteboom nie tylko mają zamiłowanie do tworzenia unikalnych wyrobów, ale też prawdziwą pasję do zagłębiania się w potrzeby naszych klientów. A także klientów naszych klientów.

Prowadzimy ciągłe badania rynku, śledzimy rozwój branży gastronomicznej, rozumiemy zainteresowania oparte na danych, np. w handlu detalicznym, i lubimy przebywać w kuchni testowej razem z zespołem naszego klienta. W Storteboom znamy najnowsze trendy i stale na nowo włączamy je do naszych smaków z całego świata. Uwielbiamy obserwować reakcje klientów na nasze pomysły!

Zrównoważony łańcuch

Jesteśmy ważnym ogniwem w przemyśle drobiarskim, a to wiąże się z odpowiedzialnością. W ścisłej współpracy ze wszystkimi uczestnikami łańcucha i z troską o kurczaki, ludzi oraz klimat każdego dnia sprawdzamy, jak możemy go jeszcze ulepszyć.

W Storteboom tzw. 4 P są centralnym punktem wszystkiego, co robimy: ludzie (people), planeta (planet), zysk (profit) i produkt (product). Na przykład w odniesieniu do istniejących i nowych produktów codziennie zadajemy sobie pytanie, jak możemy transportować zwierzęta w sposób najbardziej dla nich przyjazny i uczynić nasz proces produkcyjny jeszcze bardziej zrównoważonym.

Chcą Państwo dowiedzieć się więcej na temat dobrostanu zwierząt i środowiska? Chcą Państwo dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób możemy pracować dla Państwa nad rozwojem naszych produktów? Zapraszamy do kontaktu z jednym z naszych specjalistów z zespołu New Product Development (NPD).